Note di percorsu di u gasu tutale

1. Circa i tippi di fluidi
L'usu di u fluidu per aduprà l'aria compressa, l'usu di altri fluidi di l'occasione deve esse cunfirmatu da a cumpagnia.

2. Situazione di l'acqua di cundensa
L'aria cumpressa cù acqua cundensata serà a causa di u malfunzionamentu di i cumpunenti pneumatici. Prima di u filtru, asciugatori d'aria, trappule à condensatu devenu esse installati.

3. Gestione di u drenaghju di u condensatu
Una volta chì u condensatu hè dimenticatu di scaricà u filtru d'aria, u condensatu scurrerà da i dui lati, causendu u malfunzionamentu di i cumpunenti pneumatici. A gestione di a scarica di u condensatu hà occasioni difficili, hè cunsigliatu di aduprà u filtru cun drenaggiu automaticu.

4. Circa i tippi d'aria
L'aria compressa chì cuntene sustanzi chimichi, oliu sinteticu chì cuntene solventi organici, sale, gasi currusivi, ecc., Diventerà a causa di a distruzzione è di a cattiva azzione, da ùn aduprà.

5. U filtru d'aria deve esse installatu
Vicinu à u latu upstream di a valvula, u filtru deve esse installatu per a precisione di 5µ m seguendu u filtru d'aria.

6. Dopu avè stabilitu u cooler, l'asciugatore d'aria è u cullettore d'acqua di u condensatore, ecc.
L'aria compressa chì cuntene una grande quantità d'acqua condensata, cunducerà à a valvula è altri cumpunenti pneumatici di a cattiva azzione, dunque u sistema di a fonte di gas deve esse piazzatu dopu u più frescu, l'essiccatore d'aria è u cullettore d'acqua condensata, ecc.

7. Toner è più occasioni in u latu upstream di a valvula, devenu mette u separatore di nebbia d'oliu
Quandu u toner generatu da un cumpressore d'aria, attaccatu à a valvula, a valvula causerà azzioni avverse.
Requisiti dettagliati per a qualità di l'aria compressa, vede u "sistema di purificazione di l'aria compressa" di a cumpagnia.

8. Scaricamentu d'acqua condensata
L'acqua cundensata in u filtru d'aria deve esse rigularmente scaricata.

9. Per oliu
Elettrovalvola di sigillatura elastica, una volta chì l'oliu, l'oliu deve esse continuu.
Turbina N ° 1 (senza additivu) VG32 ISO deve esse adupratu. Oltre à l'oliu lubrificante, causerà u malfunzionamentu di a valvola, ecc.

10. L'eliminazione di e tubazioni
Tubazioni prima di taglià a punta di a rete netta soffiata o lavata, taglià oliu o polvere ecc.

11. Metudu di bobina di cinta di saldatura
Tubazione è giuntura di pipa hè un'occasione di a cunnessione filettata, ùn permettenu micca u filu di a pipa di polvere fina è a cinghia di sigillatura di detriti mischiata cù a pipa interna. Quandu si utilizeghja a cinta di sigillatura, l'estremità frontale di u filu di vite deve esse messu da parte cù 1 passi di filu per ùn avvolge intornu à a cinta di saldatura.

12. Ùn aduprate micca in gasi currusivi, chimichi, acqua, acqua, ambiente di vapore d'acqua o posti cù e sostanze sopra indicate.
13. Prutegge a struttura chì currisponde à i prudutti IP65 è IP67 (basatu annantu à IEC60529), (polvere è acqua) nantu à a polvere è l'acqua ponu esse prutette. Ma ùn pò micca esse adupratu in l'acqua, deve esse attentu.
14. Currispondendu à i prudutti IP65 è IP67, l'installazione deve esse adatta per risponde à e so specifiche, hè necessariu leghje e note di ogni pruduttu.
15. Gas infiammabile, atmosfera esplosiva di gas, ùn aduprate micca, per evità l'occorrenza di focu è esplosione. Stu pruduttu ùn hà micca una struttura anti splusione.
16. Ùn aduprate micca in u locu di vibrazione è scossa.
17. U locu di l'esposizione à u sole, duverebbe aghjunghje a tappa protettiva, copre u sole.
18. Ci sò posti intornu à a fonte di calore, a radiazione di calore deve piantà.
19. Induve ci sò scintille d'oliu o di saldatura è altri lochi d'attaccamentu, duveranu esse prese misure di prutezzione adeguate.
20. L'elettrovalvula installata in l'armadiu di cuntrollu, assai tempu à a putenza di l'occasione, duverebbe piglià misure di calore per assicurà chì l'elettrovalvula in a gamma di temperatura permessa.
21 A manutenzione è l'ispezione saranu effettuate secondu e procedure di u manuale d'istruzzioni.
Una volta aduprata, causerà danni, danni o danni à u persunale.

22. I cumpunenti di u scaricamentu è di l'aria cumpressa à u scaricu
In a cunferma cunducendu l'ughjettu hè statu effettuatu per prevene a caduta di smaltimentu è impedisce l'eliminazione di u fugliale, tagliate l'alimentazione di gas è l'alimentazione elettrica, i resti interni di u sistema pneumaticu di aria cumpressa attraversu u meccanismu di rilasciu di pressione residuale sò stati svuotati, scaricà i cumpunenti. Inoltre, trè à mezu à u sigillu o a valvula di tipu di sospensione, a valvula è u cilindru trà l'aria compressa restante sò ancu da esse svuotati.
Dopu a sostituzione o a nova installazione di cumpunenti, u primu à cunfirmà l'attuatore pneumaticu è cusì sò stati effettuati per impedisce a rapida eliminazione di u smaltimentu, è poi cunfermà u funziunamentu normale di i cumpunenti.

23. Usu di bassa frequenza
Per prevene u muvimentu di a valvula hè male, a valvula deve esse in 30 ghjorni per fà una azzione di cambiamentu una volta, fate attenzione à a qualità di u fornimentu d'aria.

24. Operazione manuale
Cù u funziunamentu manuale, u dispositivu deve esse cunnessu à l'azione, è dopu cunfirmà l'operazione sicura.


Tempu di posta: Aug-14-2020