Nantu à noi

Introduzione di a Cumpagnia

Fundatu in l'anni 70 in Corea di Sud, YSC hè un fabbricante è fornitore di prudutti pneumatici cun un volumu più altu in u campu di l'industria di automazione. In 2000, YSC (Cina) hà presu Qingdao cum'è sede è hà pruduttu vari esecuzioni pneumatiche, cuntrollu, trasfurmazioni e parti ausiliari, chì sò largamente aduprate in più di 200 campi industriali di automazione cum'è l'automobile, l'elettronica, apparecchi elettrichi, imballaggi, macchinari, metallurgia, cuntrollu numericu, ecc., Fornendu soluzioni pneumatiche precise è ragionevuli per più di 100.000 clienti.

01
02
03

Dopu anni di sforzi, YSC (Cina) si hè distinatu in i ligami chjave di u cuntrollu di direzzione è di l'esecuzione pneumatica in u sistema pneumaticu. In listessu tempu, cù u vantaghju di una larga copertura di i prudutti è di a rete di vendita è logistica di più di dece province è cità in Cina, YSC (Cina) furnisce i clienti un serviziu one-stop veloce.

Cum'è participante di u made in China 2025, YSC (Cina) hà da travaglià duramente, persisterà in l'innovazione, tene à mente a so missione, avanzà, continuerà à seguità u principiu di micca banditu à bassu prufittu è micca abusu in manuvia, è dedicassi à u sviluppu di macchine è automazioni in Cina.

Chjamemu: 0086-13646182641

Per risponde à i vostri bisogni, ùn esitate micca à cuntattateci.